Desert Empire


 
HomeHome  CalendarCalendar  Gy.I.K.Gy.I.K.  KeresésKeresés  TaglistaTaglista  CsoportokCsoportok  RegisztrációRegisztráció  BelépésBelépés  
Belépés
Felhasználónév:
Jelszó:
Automatikus bejelentkezés: 
:: Elfelejtettem a jelszavam!
Multi átlépő
Név:

Jelszó:



Csiripelő
Friss postok
Lopott idő; Balar - Aicha
Pént. Márc. 30, 2018 11:42 am
írta: Aicha Khaled
Ki kicsoda
Hétf. Márc. 12, 2018 11:17 am
írta: Dana Amarah
double the trouble - rayan && kraisorn
Szomb. Feb. 17, 2018 9:53 am
írta: Rayan
D S H
Vas. Feb. 04, 2018 5:55 pm
írta: Vendég
Seattleties
Vas. Jan. 28, 2018 6:59 pm
írta: Vendég
Khagra rend - Parancsnok
Csüt. Jan. 04, 2018 10:24 pm
írta: Admin
Khagra rend - Nagy Mester
Csüt. Jan. 04, 2018 10:05 pm
írta: Admin
Kancellár
Csüt. Jan. 04, 2018 9:43 pm
írta: Admin
A hónap válaszadói
Statisztika
Neolita nemesek
8 fő
Neolita polgárok
4 fő
Kiválasztottak 3 fő
Katonaság
1 fő
Félvérek 4 fő
Szabad emberek
0 fő
Rabszolgák
2 fő
Marilla fiai
3 fő
Khagra rend 1 fő

Vas. Dec. 10, 2017 11:28 am
Admin
avatar
Hozzászólások száma : 128
Join date : 2017. Jul. 15.
Felhasználó profiljának megtekintése http://desertemp.hungarianforum.com
Neolitákról általánosan

Nagyobbak, gyorsabbak és erősebbek az embereknél.
Immúnisak a legtöbb méregre és betegségre.
Sugárzás ugyan lebetegíti őket, de nem halnak bele csak akkor, ha tartós, és túlságosan erősnek vannak kitéve.

Genetikai/fiziológiai tulajdonságok
- Élettartamuk 150 év
A korosság nem feltétlen jelenti azt, hogy valaki erősebb lenne. Pl egy 30 éves jó képességekkel, megfelelő harci tudással legyőzhet egy 40 évest.

-képesek túlélni keményebb környezetben, mint egy normális ember. Pl. míg az ember 3 napot bír víz nélkül, addig ők képesek kitartani akár 1 hétig is.

-Képesek belélegezni rövid ideig a klórgázt is akár, de hosszabb távon (30 perc) már károsodást okozhat, ehhez hasonlóan a föld mérgező gázaira is ugyan így reagálnak.

- Immunrendszerük sokkalta erősebb, mint az embereké, de a rákot ők se tudják legyőzni, és megvakulhatnak. Viszont minden féle nemi betegségre, hepatitiszre, kanyaróra, influenzára, cukorbetegségre, himlőre immunisak.

-Immunisak még néhány méregre is pl: arzén, jód, ólom, ammónia, cián, sisakvirág.

- genetikájuk ellenére se tudnak visszanöveszteni végtagokat, egyéb szerveket. Ahogy arra sem képesek, hogy vért igyanak egyes genetikával rendelkezők. pl. denevér, szúnyog stb.


Párválasztás/ Szaporodás

Szaporodásuk továbbra is emberi maradt.
Az érzelmek másodlagos szerepet játszanak náluk párválasztás esetében.
Genetika alapján választanak társat.
Minél több mindenben emelkedik ki a kiválasztott, annál vonzóbb. Ezért nagyon sok az elrendezett házasság.

Egy neolita férfinek egy felesége lehet. A férfi tiszteli feleségét, és családját. Viszont háremet, ha a bábák elrendelik, akkor igen is kutya kötelessége egy Kiválasztottat ágyba vinni, és gyermeket nemzeni neki.

Szeretői viszonyok természetesen léteznek a világban , titkon, de az a neolita lány, akiről családja úgy tudja, hogy ártatlan, és a nászéjszakáján kiderül, hogy még sem az, akkor tisztátalanak titulálják, nem méltónak a férfihoz, és az utcára kerül egy fajta megbélyegzéssel. Neve tisztára mosása csak nehézkes, és csak egy jobb házassági ajánlat javíthatja ki azt.

A szüléseknél csak a család legidősebb női tagja, és a legközelebbi bába lehet jelen.
Vissza az elejére Go down
Vas. Dec. 10, 2017 11:29 am
Admin
avatar
Hozzászólások száma : 128
Join date : 2017. Jul. 15.
Felhasználó profiljának megtekintése http://desertemp.hungarianforum.com
Genetika

Genetikai módosításuk / keveredésük az állatokkal különböző változásokat hozott létre.

Mindenkire jellemző (a fentebb már említetteken kívül):
-embereknél jóval erősebbek, gyorsabbak (látható gyorsaságról beszélünk)
- immunitás bizonyos dolgokra
- Sugárzás ugyan lebetegíti őket, de nem halnak bele csak akkor, ha tartós, és túlságosan erős
- serénység, ügyesség, élelmesség, életrevalóság, mozgékonyság, jó reflexek, fokozott érzékek
- alakváltásra nem képesek, viszont apróbb dolgokra igen. Mindenkinél állandó a szem felvillanása, íriszük megváltozása képességük használatakor, vagy ha az állati énjükért nyúlnak. Csak egy állati szem jellemez mindenkit, az amelyik dominánsabb. pl: kígyó- macska -> macska lesz a domináns szem
- állati énjük a belsőjükben lakozik, lelkük része, de sose működik különálló személyként, állatként, így mentálisan se létezik.
- minden neolitának van egy fajta csontkinövése az alkarján, ami olykor fegyverül is használható. Méretük különböző lehet.
Ezek az úgynevezett csontpengék pubertáskor közepére már teljesen kifejlődnek. Lehetnek merőlegesek, vagy az alkarra fekvők. A végük mindig a könyök felé mutat.
Ezeket a pengéket fel lehet használni, mint egy természetes fegyvert, ami késnek is megfelel. Természetesen mutációkkal még alakíthatóak.
A pengék eltávolítása igen fájdalmas, ugyan akkor viszont ez az egyetlen dolog, ami vissza tud nőni.

Genetikai tulajdonságok fajonként

- maximum 2 állatfaj keveredése megengedett, de ekkor se feltétlenül rendelkezik az illető az összes tulajdonsággal, ami lentebb fel van sorolva. Viszont gyengeséggel is kell rendelkeznie mindenkinek! A gyengeségeknél, ha több van lehet fokozatokat bevezetni, melyik a legerősebb, milyen szinten van az adott dolog stb.

Állatfajok kiválasztása:
1. lépés: választasz a felsoroltak közül, hogy macska/sertés/ szarvas/ kétéltű/pók stb szeretnél lenni. Lehet olyat is választani, ami nincs a listába egyeztetés után!
2. lépés : ha van kedved választhatsz egy- egy állatfajt a felsoroltakon belül, pl macskák: oroszlán, madarak: pingvin, rovarok:katicabogár
3. lépés: karakterlapodban felsorolni, hogy az adott fajokból rád milyen jellemzők is igazak. Ha a 2 lépésben választottál állatot, akkor az adott állatra jellemző dolgot is beleírhatod ebbe a leírásba akár, csak kérem, hogy fejtsd ezt ki.
A lényeg, hogy szabadon alakíthatsz ki képességet, és gyengeséget is!


Madarak - 5 karakter ( Aicha Khaled, Kraisorn Suriyasen, Aglaie, Thylia Shaphire Beshenal)
- ragadozóktól, az énekes madarakig mindent ide sorolhatunk
- igen ritka faj ,de még mindig sűrűbben fordul elő, mint a halpajtásaik
- hatalmas előnyük a szárnyaik, de ugyan akkor hátrány is lehet
- látásuk talán a legélesebb, így igen apró dolgokat is észrevesznek
- ha valaki rendelkezik pl. pingvin DNS- sel, akkor ő a hidegre immunis

Halak, tengeri herkentyűk - 5 karakter (Zamira Di Malliani, Dana Amarah)
- igen ritka ez a genetikai keveredés mára, hiszen kevés a vizes terület
- egyes egyedeknél kopoltyú lelhető fel, míg másoknak uszonyuk van ( nem sellő módra), mind kettő miatt elég sebezhetőek
- víz alatt képesek lélegezni, gyorsan mozogni
- mérgező tüskékkel rendelkeznek, amik bénulást okoznak
- állandó vízellátásra szorulnak, vagy víz közelségre. Sokkal hamarabb kiszáradhatnak , mint más társaik

Hüllők
- idetartozófajok: teknősök, és krokodilok ( kajmánok, aligátorok és gaviálok), felemásgyíkok (hidasgyíkok vagy tuatarák), gyíkok, kígyók és ásógyíkalakúak
- faji keveredéstől függően egzotikus jellemzőkkel rendelkeznek: pl. kaméleon- színváltás, mérges kígyók- méregzsákok (harapásuk mérgező, vagy akár elég egy csók is), gyíkok – falmászás, aligátor/krokodil agyarak
- hidegvérű élőlények
- feromonokat bocsájtanak ki, ami egyfajta drog minden neolitára nézve, viszont emberekre nézve mérgező

Kétéltűek
- fajok: békák, varangyok, gőték, szalamandra
- erős lábakkal rendelkeznek, így elég kitartóak, jól bírják a hosszú távokat
- képesek vízi életre is, sőt valamilyen szinten szükségük is van a vízre, jobban, mint társaiknak, így számuk elenyésző. Ez nem azt jelenti, hogy képesek a víz alatt lélegezni, hanem jóval tovább bírják a víz alatt, mint az emberek, vagy mint más társaik
- ritka adottság a ragadós kéz, ezt lehet nyugodtan szó szerint érteni

Ízeltlábúak
- fajok:  pókok, skorpiók, kullancsfélék, atkák, rovarok, százlábúak
-  látásuk egy –egy speciális életmódhoz alkalmazkodott. Így vannak, akik éjjel kiválóan látnak, míg mások nappal. Ellenkező napszakban rossz a látásuk, egyes esetekben akár vakok is a nem megfelelő napszakban.
-  egyesek feromonokat bocsájtanak ki, amik a hüllőkéhez képest nem drog, hanem egyfajta afrodiziákum
-  hajlamosak az erőszakos cselekedetre, ha elutasítás éri őket

Emlősök
Macskák
-  leggyakoribb genetikai mutáció, főleg nagymacskákkal kevert gének jellemzőek (pl. oroszlán, tigris, párduc, leopárd, gepárd, jaguár)
-  előre érzik a veszély jelenlétét
-  ugró és eső képesség, akár csak a valódi macskáknál/ kiváló akrobaták/hajlékonyak
-  félnek a tűztől

Medvék
- második leggyakoribb genetikai keveredés (pl medve fajok:  grizzly, fekete, barna, és a sarki)
-  erősebbek a többiekhez képest, viszont elég nagy darabok az emberek, és fajtársaik között is, így előfordul, hogy lomhák
- szeretik a magányosságot, így nincsenek oda a tömegért, mondhatni egy fajta tömegiszonyuk van
-  körmeik megnyúlhatnak, ahogy szemfoguk is, így harapásuk, és ütésük akár végzetes is lehet ellenfelükre nézve

Kutyafélék
- harmadik leggyakoribb keveredés ( fajok pl: kutyák, farkas, róka, prérifarkas, sakál, dingó)
- nekik van a legélesebb szaglásuk, kiváló állóképességük
- ők a llegszociálisabbak, viszont könnyen provokálhatóak
- hevesen védik területeiket

Sertés/ szarvasmarha és társaik

- ismert faji keveredések: sertés, vaddisznó, szarvasmarha, szarvas, bivaly, bölény, jávorszarvas, antilop, gazella
- gyors támadásokra képesek
- egyes keveredéseknek köszönhetően akár halálos ütés is lehet az övéké
- csontozatuk sokkal erősebb, mint bármely más fajé
- egyes egyedeknek vagy szarva, vagy agyara van
- nem nyugodtságukról híresek, annál inkább kényelmességükről
- az ugrás képességével is rendelkeznek, habár nem olyan ügyesek, mint a macskák
- képesek megdermedni veszély közeledtének felfedezése után, de ez akár végzetes is lehet a számukra, ha nem bírnak ebből kimozdulni, így ez inkább hátrány, mint előny

A fentebb említett fajokon kívül bármi más is szóba kerülhet, csak a képzeletedre van bízva!
Erszényesek, Csigák, Kagylók, Denevérek ( nincs vér ívás!), majmok, pillangók, tevék, víziló, orrszarvú, hiénák, menyétek, rágcsálók, nyúlak stb
Vissza az elejére Go down
1 / 1 oldal

Ugrás :
Nem válaszolhatsz egy témára ebben a fórumban.
Desert Empire  :: Információs központ :: Szabályok és leírások-